Rubat Du Mérac Emiliane

Tab orizzontale 1

Ruolo
Settore scientifico disciplinare:
Governo ed organi collegiali:
Incarichi:
Incarichi professori e ricercatori
Collegio della Scuola di dottorato in Scienze Psicologiche
Data presa di servizio:
05-02-2018
Durata:
36 mesi
Rapporto in corso/rinnovato/terminato:
In corso

Tab orizzontale 2

Carriera accademica:

Assistant Professor in Experimental Pedagogy Tenure Track (RTD-B according to the Italian regulation) at the Department of Social and Developmental Psychology of Sapienza University of Rome and Professor of Educational Research Methods, she graduated in Pedagogy and Educational Sciences (University of Rome la Sapienza), in Psychopedagogy (Moscow Psychopedagogical University-MGPPU) and completed her PhD in Pedagogy at the University of Roma Tre. She carries out researches on the development of soft skills, attitudes and values in young people and on the impact of the educational environments on their development. She is the Academic Advisor for the Education Task Force of Sapienza University of Rome and is Responsible for International Academic Mobility (RAM) for degree program in Science of Primary Education of the Faculty of Medicine and Psychology. She is part of the Academic Board of the PhD in "Social Psychology, Development and Educational Research".

Attività e ricerca
Attività:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean lacinia feugiat erat, quis venenatis augue dapibus vitae. Integer commodo leo eget ipsum commodo ac porta eros feugiat. [...]

Insegnamenti:

Offerta formativa di Sapienza Università di Roma:

Tab orizzontale 3

Avvisi personali:

Nessun avviso personale presente.

Faq
Faq personali:

Nessuna FAQ personale presente.